• ١٤ مرداد ١٣٩٤-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٨
17 مردادی دیگر و روز خبرنگاری دیگر

17 مردادی دیگر و روز خبرنگاری دیگر

17 مردادماه به مناسبت شهادت محمود صارمی مدیر دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در سال 1377 در مزار شریف به دست گروه طالبان به نام روز خبرنگار نام گزاری شده است و به همین مناسبت فرارسیدن این روز را به تمامی خبرنگاران ایران زمین به ویژه خبرنگاران حوزه شورای اسلامی شهر تهران تبریک می گویم و این حقیر در روابط عمومی شورا این افتخار را داشته ام که بیش از یک دهه با این قشر زحمتکش در ارتباط باشم .

بر همین اساس در این مسیر فراز و نشیب زیادی را با این عزیزان طی کرده ام . چه بسا دوستانی که در این سالها بازنشسته شدند و بعضی به مقام و مسئولیتهای خطیری منصوب شدند. و عده ای که مسئولیت با ارزش خود را فراموش کرده بودند به دام آژانسهای خبری بیگانه افتادند و تنی چند با بسته شدن روزنامه ها و دیگر مجلات بیکار شده و به مشاغل دیگر روی آوردند .

خوب می دانم که در حرفه خبرنگاری چه مشکلاتی وجود دارد و عزیزان خبرنگار با چه مشکلاتی دست به گریبانند اما از مهمترین مشکلات این صنف می توان به عدم امنیت شغلی در این حرفه اشاره کرد. با توجه به مخاطرات موجود در این حرفه که این کار را در ردیف مشاغل پرخطر قرار داده است ، عدم امنیت شغلی مشکلات این دوستان را دوچندان کرده است که امید است مسئولین ذیرربط برای رفع این معضل چاره ای بیندیشند که شاغلین در این حرفه با فراغ بال بیشتر در انعکاس اخبار به درستی اقدام کنند .

بهرحال سالی دیگر و 17 مردادی دیگر خواهد آمد و خواهد شد ، اما آنچه مهم است این است که حق مطلب در خصوص خبرنگاران زحمت کش به درستی ادا نشده است و این جانب بر خود واجب می دانستم با نگارش این چند سطر به سهم خود از زحمات خبرنگاران عزیز به ویژه خبرنگارانی که در حوزه شورای اسلامی شهر تهران فعالیت می کنند قدردانی کنم و امیدوارم روزی فرا برسد که این بزرگواران با طیب خاطر در انعکاس اخبار این مرز و بوم صفحه ایام روزگار را به خوشی ورق و رقم بزنند .

من ا... توفیق
سید محمد رضا رضوی فرد

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: